KUNDER. Resultatet av PIN:s kundundersökning är här och vi kan med glädje konstatera 4.17 i NKI (”Nöjd-kund-index”) på skalan 1-5.

-Jag är glad och stolt över det fina resultatet och mina grymma medarbetare säger Andrei Sin, VD för PIN Sweden AB. Samtidigt är det viktigt att vara ödmjuk. Vi ska bli ännu bättre under kommande året och leverera fler tjänster i världsklass.

En sammanfattning av resultatet:

  • Nöjd-kund-index: 4,17 av 5
  • På frågan ”Hur nöjd är du med de tjänster vi levererat?” blev betyget 4,20 av 5.
  • På frågan ”Hur tycker du att tjänsterna uppfyller vad som utlovades vid införsäljningen?” blev betyget 4,12 av 5.
  • På frågan ”Hur tycker du att vår telefonsupport fungerar?” blev betyget 4,19 av 5.
  • På frågan ”Skulle du rekommendera PIN till andra företag” svarade 89% ja.
Om undersökningen:
Undersökningen är ett resultat av ett frågeformulär som gick ut till PIN:s kunder fredagen den 9 november. Nästa undersökning är planerad att gå ut den 9:e maj 2019.

Detta inlägg publicerades först här: https://pin.se/nyheter/pins-arliga-kundundersokning/